Rabiasemizz doğumhaneye kimseyi almıyorlar evet telefon almakta yasak. Doğum bitip odaya çıkana kadar teksin ama o esnada ebeler çok ilgileniyor, duş bile aldırıyor sana:) hastahanenin gebelik okulu var ona mutlaka katıl ebeleri tanırsın:) ben sezeryan oldum normal doğum sürecini yaşamadım ama gebelik okulundan biliyorum o süreçleri