Adayaggmur Merhaba arkadaşlar benim bebişi 12 haftada erkeğe 13 haftada tekrar erkeğe benzetti doktor %65 dedi sonra 14 hafta 0 günlükken tekrar birşey söylemeyelim ama erkek ihtimali geçen haftakinden az gibi dedi doktor böyle bir durumla karşılaşan varmı acaba sevgiler herkese mutlu doğumlar
DLiviyaEsor Adayaggmur bnmki 14 haftada belli olmustu erkek demisti doktorum hangi hastaneye gittiysem hepsi erkek demisti ve erkek bebis doğurdum 🙈
Adayaggmur DLiviyaEsor canım benimde iki defa erkek denildi 3. Kordonu tamamen bacak arasında o yüzden tekrar bir tahmin yapmayalım dedi 2 hafta sonra gel 16 haftada tekrar bakalım dedi
DLiviyaEsor Adayaggmur bazi bebekler gostermeyebiliyor bnm arkadasim dogumda ogrendi hep unisex kiyafetler almisti bebegi kızmış
Adayaggmur Nisanurr evet doktor eşimin arkadaşı bizde her hafta gittik 12 de ikili test için 13 te sonuç almaya 14 te cinsiyeti artık belli olmuştur diye gittik