Ceos0403 Kızlar bat 27 temmuz yani yarın ama bulantı mide yanması ve halsizlik var bunlar dışında kasık ağrım falan yok regl belirtisi hiç yok 2 gün önce erken gebelik testi yaptım ama bişey çıkmadı değişir mi sizce🥹🥹🥹
gamzecgr Ceos0403 erken gebelik testinden doğru sonuç alamamıştım ben tam reglimin gelmesi gerektiği gün kaset testle öğrenmiştim öyle bişi olabilir belki sizin de🌸
adatuna Ceos0403 genelde çıkıyor aslında erken gebelik testlerinde ama yine bekleyip 1-2 gün sonra tekrar test yapabilirsiniz
Solmaz-Papatya Ceos0403 ben regl günü erken gebelik testi yaptım negatif cıktı gecikmemin 4.günü silik çizgiyle ögrendim acele etme benimde umudum kesildi hatta soğan suyu filan içecektir adet söktürücü diye buradaki kızlar izin vermedi bekle dedi bekledim bende müjdeli haberi bugün aldım çok şükür 🥹🤲
Filizsz Ceos0403 bende bi gun once yaptım negatif ertesi gunu yaptim tam adet gunu pozitif silik çıktı umutlandirmak istemem ama olabilir kendimden biliyorum gec dollenme olunca kanda bile hemen cikmiyor
gamzecgr Ceos0403 evet 15 haftalık ikiz gebelik darısı başınıza inşallah 🙃❤️baktınız yarın gelmiyor akşama doğru bi test daha yapın bence
Ceos0403 gamzecgr Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin darısı bende dahil isteyen herkese nasip olsun🫶🏻
adatuna Ceos0403 early predictor alıp deneyin isterseniz onunla 6-7 gün önce öğrenmiştim ben en iyisi o
Ceos0403 Solmaz-Papatya bekliycem umut oluyorsunuz gerçekten çünkü 3 tane kimyasal geçirdim psikolojim alt üst oluyo
Solmaz-Papatya Ceos0403 benimde psikolojim bozulmuştu cidden son noktaya kadar gelmiştim elimden yapacak bişey kalmadı Allah’a sığınmaktan başka 10 ay boyunca neler yaptım ama çok şükür sonu güzel oldu
Ceos0403 Solmaz-Papatya 1 buçuk sene oldu kimyasalların üstüne hiç tutmadı Allaha sığındım tabiki bekliyorum hayırlı zamanda gelsin♥️
Ceos0403 Filizsz bende kendimi umutlandırmak istemiyorum ama inanılmaz mide bulantısı ve kusma oldu 🥹