Hanımlar merhaba. Gebelik şekeri olup da arada kaçamak yapan var mı? 20.haftamdayım. Doktorum erkenden şeker yüklemesi önerdi. Yaptık ve maalesef şekerim olduğunu ögrendik. Diyetle kontrol altında şu an. İnsüline başlamaya gerek duymadı. Canım bazen aşırı şekilde tatlı şeyler, buz gibi içecekler çekiyor. Şekeri olup da kaçamak yapanlar var mı aranızda?