Ebruozyolcu tek değilim o zman kızlar ilk kızımda son aylarda bazen hissetmediğim oluyordu sürekli gece gündüz hastaneye gidiyordum hissetmiyorum bişeymi oldu acaba diye şimdi o günler aklıma geliyor iç karnım geniştir işte küçüktür güçlü tekmeler atmıyor diye kendimi avutuyorum hastaneye gitsem o yatağa yatsam biliyorum sert sert tekmeler atıcak 🤣