Hanımlar şimdi aklım çok karıştı çünkü anladığım bebeğin aylık durumuna bağlı olarak biberon değişikliği yapacağız ama ben istiyorum ki aşırı da almayayım yani başından sonuna kullanacağım her dönemi kapsayan bir biberon yok mu ya , çünkü ml değişiyor ucundaki delik sayısı değişiyor kaç adet almalıyım su için ayrı süt için ayrı mı almalıyım nasıl yaptınız siz