AsenaD ben 6 aydır korunmuyorum bu 6 ay içinde 3 tane kimyasal gebeliğim oldu. Hiçbir dr bana dinlendir ya da dinlendirme demedi. Bi takım testler yapıldı sonuçlar normal. 3. Kimyasaldan sonra iyi bi dr gittim. Dr beni ve eşimi genetik teste gönderdi. 5-6 gün sonraya genetik için randevu aldık. Meğer ben o dr a muayene olurken yine gebeymişim. Adetime 5 gün filan vardı. Eve gelip test yaptım silik çıktı. Ertesi gün kan verdim gebeymişim. Tabi yine kimyasal mı korkularım oldu sevinemedim falan ama şimdilik iyi gidiyor değerler. Ve ben bu ay ilk defa ovülasyon testiyle denemiştim. Ovülasyon testi yumurtladığın ve yumurtanın çatladığı günü gösteriyor ve sen doğru günü değerlendiriyorsun. Telefondaki uygulamaya göre değerlendiriyorduk 2 gün erken yumurtluyormuşum meğer. Uygulama yanlış gösteriyormuş. Bence ovülasyon testine başla. Rabbim tez zamanda nasip etsin 🙏🏻