İlk kızımda zorlu bir süreçti benim için ameliyat çok kolaydı ama sonrasında 1 ay gibi bir sürede kendime gelmiştim sanırım tamamen kişinin gücü ile alakalı tez iyileşeceğim kendime geleceğim derseniz gelirsiniz inşallah bol yürüyüşün faydası var ama benim gibi acıyor deyip yatarsanız zor ayaklanırsınız 🥹 ikinci doğumda bu hatayı yapmayacağım inşallah onun haricinde zaten doğum göz açıp kapayıncaya kadar sürüyor