Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı çatı muayenesi yaptı 1.5 cm açılma vardı ama bebek daha doğum kanalına girmemişti. Sizce doğum yakın mıdır? Biraz da kanamam oldu çatı muayenesinden dolayı bilgisi olan var mı ne zaman gelebilir bu bebiiiiş yani 1.5 cm açılma olması doğum yakındır diyebilmemize sebep midir