ikizprensesannesi maşallah sağlıkla gelsinler , biz çift yumurtayız :) 12. Haftamda doktor biri kesin erkek dedi %100 dedi hatta diğeri de büyük ihtimalle erkektir dedi , bir hafta sonra özele gittim o da biri kesin kız diğeri de büyük ihtimalle kızdır dedi 😅 15. Haftamda farklı bir yere kontrole gittim ikisi de kıza benziyor ama net değil dedi yani yılan hikayesine döndü cinsiyetimiz