Offf ne yapacağımı inanın bilmiyorum arkadaşlar. Oturma odama çok fazla karınca bastı heryer karınca evim yeni ev ve 3 kat of ne yapicam makineyle çekiyorum sonra vicdan azabı çekiyorum yuvası nerde bilmiyorum nerden geliyor akıl verin ya başına gelen var mi