Bugün randevum vardı 38+4 deyim her 5 dkda bir sancı çıkdı ama rahim yukarda açılma yok sezeryan sonrası normal doğum olacagı için suni sancıda cok iyi değilmiş ama bebek kafasıyşa baasdırıyo aşagıya hissediyorum doğumumu başlatmam lazım kendi sancımla yoksa yine sezeryan olcak 😭