Spinal de evet doğum anına şahit oluyorsunuz etkisi geçene kadar ağrı acı hissetmiyosunuz genel anestezi de artık eskisi gibi değil odanıza gelene kadar uyanmaya başlıyosunuz ağrı acı konusunda da devamlı ağrı kesiciler yapılıyor zaten ben panik atağım yüzünden genel tercih edicem