ZehraTurkdonmez valla canım bebeği kötü etkiliyor maalesef. Bebek anne karnında strese giriyor çünkü safra asitleri maalesef plesantadan onu da etkiliyor ve anne karnında kakasını yapabiliyor. + kalp ritiminde sprunlar yaratıyor. O yüzden 37 de alıcaz riske atamam dedi doktor. İstersen suni sancı ile normal deneriz olmazsa sezeryan olur dedi. Ya da direl sezeryan. Suni sancıda strese sokabilir dedi bebeği. Ben direk sezeryan istiycem