Zehrabal1 Gizgiiiz erken doğumun sebebi neydi canım . Doktordan doktora değişiyor inanki . Bende 19 hafta olduğumdan beri diken üstüne oturuyorum erken doğar korkusu . Bı 30 lari atlatsak da biraz rahatlasam diye dusunuyorum