Merhabalar, 34+5 hamileyim ve 1 buçuk aydır kan ilacı ve kan sıvılaştırıcı iğne kullanıyorum. (Oksapar) Bugün kontrolüm vardı ve tekrar tahlil yapıldığında değerlerinin düşmediğini aksine yükseldiğini dedi doktorum ve igneye devam edeceğimi söyledi doğum sonrasına kadar sizler de de bu durumu yaşan oldu mu ??