Seyhan494 Sengul-9798 gözünüz aydın olsun kaçınca haftanızda dogum oldu ve sancı geldi mi planlımıydı
Ebraz Sengul-9798 yaa ne güzel bende epidural istiyorum inşallah benimde güzel olur zaman geçtikçe korkumda artıyor
Sengul-9798 Ebraz bende son an çok korktum tabi narkozu atmanız bi kaç saati buluyor ama genel olarak güzel di doğumum ilk gün ayaklandim zaten hiç uyumadım hep gezdim oturdum korkulacak gibi değilmiş ❤️
Sengul-9798 Ebraz inşallah sağlıcaklada kucağınıza alır sınız dediğim gibi hiç stres korku yapmayın yeter ❤️
Sengul-9798 Yrgnnnnnn 2 saate filan uyanmisim ama narkozu tam atmam uzun sürmüştü migrenim olduğu için spinali uygun gormedi Dr 🤭
Sengul-9798 Yrgnnnnnn sadece beyin uyusuklugu oluyor onun dışında bi sorunu yok bebeği filan da emzirdim
Sengul-9798 Seyhan494 sağolun teşekkür ederim hayır Perşembe günüydü doğumum pazartesi kontrole diye gittim acilmam varmış 3cm Dr hemen alalım yoksa gece doğuma gelmek zorunda kalacaksın deyince doğumu başlattık