Arkadaşlar 27+2 haftalık hamileyim kendimi bildim bileli kansızlık problemim var ilaçla hapla yükselmiyor hamilelikten önce hastanede günü birlik yatış yapılırdı kan takılırdı şuan doktorum kanımın 8 olduğunu ve çok düşük olduğunu yine kan takviyesi yapılacağını söyledi başına gelen var mı çocuğuma zararı olur mu yada günü birlik mi takılır yoksa hastanede mi yatmam gerekir bilgisi olan var mı ?