esnyz14 Sevgicagri Kaç haftalıksınız eğer başlarındaysanız yatabilirsiniz bir sakıncası yok ki şu an 🌺
ardengunes Sevgicagri yüksek yastıkla yatıyorum birde sol yada sağ hangi bacağımı çektiğimde rahat ediyorsam o bacağımın altına yastık koyuyorum çok rahat oluyo 🥰 24 haftaligiz bu arada
minnakkraker Sevgicagri bende çoooook özlüyorum dr özellikle sola yatman lazım dedi bir de genelde sırt yatardım ya da sağa.. bitsin artık hamilelik ya 😂
Sssssbvxx Bende uyunca kendimden geçiyorum eşim beni duzeltiyo o yüzden dikat ediyoruz bizde uyumamaya