aminehumamoms benim de rahim agzını kapamasa da aşagıdaymiş. Çok yormamaya calistım kendimi 2 hafta sonra tekrar muayaneye gittim bebek buyumeye basladı iyice, plasenta arkada şuan, ama yeri biraz daha iyi çıkmaya başlamış bol bol dinlenmene devam et dedi doktor. Ben de 14+6dayım şuan, haftaya tekrar gidecegim umarım biraz daha çıkmıştır. Bol bol dinlenmek ağır kaldırmamak işe yarıyormuş duyduguma göre.