Normalde gittiğim doktor 39 da alırız diyordu hep hastane değişikliği yaptık bu doktorum 38 de alıyoruz dedi bana erken geliyor 38 sizde ne diyorlar bu arada 35+3 üm cuma günü gün belirleyeceğiz ben bi sıkıntı yoksa 39 istiyorum sizin doktorlarınız ne diyor