Kzılar merhabalar 21 haziranda kürtaj oldum bugün pataloji sonucumu almaya gittiğimde doktor temiz çıktığını ve hiç ara vermeden gebelik düşünmemi söyledi fakat 2 kez üst üste kayıp yaşadım benim kendi doktorum .3 4 ay vermemi istemişti vermelimiyim yoksa gebelik mi düşünmeliyim ikilemde kaldım tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum açıkçası