BusraEda 32 haftalığım bende de var dokununca. Dışarındoğru hafiften çıktı göbek deliğim 😊 ama kötü bişey değil sanırım. Gsrilmekten olduğunu düşünüyorum
BusraEda Ayser birazda anatomine bağlı . benim iç karnım hiç yokmuş nerdeyse . 3. Ayda belliydi karnım. Başlamıştı gerilmeye. Şuan da annem sen erken doğuracaksın bu karnın 8 aylık akrnı değil diyor. Yani göbeğin çıkmay başladıysa verilmesi normal bence.
Ayser BusraEda kıloluyum kendım 😂 ortada bebek yok gıbı duruyo hepsı kalcada 😂 karnımda kahverengi cızgı belırgınlestı son gunlerde sanırım buyuyo artık