Kızlar 17+4 günlük hamileyim 14+3 iken gittim kıza benziyor dedi bugün yine gittim 17+4 de kız dedi çıkıntısı yok dedi ama bağdaş yapmış ayaklarını dedi bende değişir mi diye eşya alacağım bekliyorum yaa 14+3 Ken baya belliydi çıkıntı hiç yoktu yani ayakları açıktı sizce ne yapmalıyım 😇