Doğumda sadece 4 kilo verebilmişim. Zaten bebek nerdeyse o kadar. Nerde bunun plesentası suyu vs? Ve şu an inanılmaz şişim maylanmış gibiyim 1 hafta oldu hala 100 gram bile gitmiyor şişlikler asla inmiyor. Böyle olan var mı? Napıcam moralimi bozuyor bu durum veremicek miyim yani 1 hafta oldu 1 kilo bile gitmedi (çok su içiyorum)