Selam kızlar size Bi soru sorcam ama kulağa saçma gelebilir 😂 33 haftalık hamileyim, hamileliğimin ilk başlarında yani 1. Trimester de göğüslerimde ağrı, hassasiyet, dolgunluk vardı. Ama şuan yok hiç biri, göğüslerimde büyüme falanda yok normal mi ya?