Kızlar merhaba 🌷bugün 17 haftayım ve cinsiyet için gittim net olur diye 🫣ve göremedi doktor 🥲😬kilomdan da kaynaklı bebek de göstermedi ve dedi ki doktor zaten detaylıya 1 ay kalmış o zaman öğrenirsin 😭gerçekten sır gibi olmaya başladı 😄aynı durumda olan var mı merak ettim