ebru_isik34 Kızlar 31+5 günlüğüz mideme kramp giriyor ve ishal olmuşum başına gelen varmı böyle bişey ne yapmam lazım normal mi nette ishal olmak pek iyi falan değil diyo size de sorayım dedim
1prensesannesi_ ebru_isik34 canım benim de geçmeyen ishal sorunum var doktorum ilaç yazdı ama hala devam ediyor cuma günü kontrolüm var o zaman doktorumla konuşacağım sende bı foktora görün derim evet ishal hamilelikte tehlikeli bebeğin suyu falan biter maazallah ☺️
Gulirmak ebru_isik34 aynı şey bende de oldu acayıp ağrılı krampalarım vardı acile gittim parol serum yapıldı maflor ve mide şurubu verdi doktor
acemii_annee ebru_isik34 bende de aynı sorun var. uzun bir zamandır sürekli ishal oluyorum 2 gündür de mide krampları başladı. siz ne yaptınız şuan ne durumdasınız
ebru_isik34 1prensesannesi_ geçmiş olsun canım sanada hiç birşeyim yoktu bu sabah mide ağrısıyla uyandım bianda oldum ya🥺 Mutlaka giderim canım geçmezse akşama kadar
1prensesannesi_ ebru_isik34 evet canım gitmelisin ben geç kaldım tedavi işe yaramadı yatış yapabiliriz demişti doktorum
ebru_isik34 acemii_annee acile gittim canım kan idrar tahlili alındı temiz çıktı çok şükür probiyotik ilaç verdi toz şeklinde onu kullanıyorum geçti çok şükür daha iyiyim