Meralmert ama seninki sonuç ya kuzum. Oyüzden gidebilirsin. Yani sonuç için randevu gerekmyor. Danışmadan sonuç için sıra alıp bekleyeblirsin. Bide aklında bulunsun özelde yapılan testle devlette yapılan bazı test sonuçları farklı çıkıyor. Korkulacak bir durumdan filan bahsederse derhal aynı testi özelden yaptır. Her test için söylüyorum. Sadece İkili test için değil