Adileklkn98 benim için de başta öyle dediler. Özellikle de ailemde şeker hastası olunca. Sonradan gebeliğin bu durumu tetiklediğini öğrendim. Başta çok kıstım her şeyden, hep ağlıyordum bebeğime bir şey olursa diye. İki kiraz yesem kendimi suçlu hissediyordum ama şeker düşeceğine hep yükseldi. Bebek büyüdükçe ilerliyor zaten. Sonra alıştım, kabullendim şimdi işe doktor bile şaşkın. Çok iyi toparladığımı söylüyor. Bebek de çok iyi gelişiminden çok memnun doktorum. İştahım baştan beri çok açıktı. Bulantım da olmayınca diyet gerçekten zor geldi. Ama artık yiyorum yani. Dikkat edince çıkmıyor. Misal bugün öğle yemeğinde açlık 87 geldi. Ben de yemek yerine dondurma yedim. 110a çıktı o kadar. Tabi gidip de baklava börek gömmüyorum. Hem gereksiz kilo da almıyorum. Tamamen kafada bitiyormuş olay. Bir şeye üzüleyim saatlerce aç olsam bile 200 üstü oluyor. O yüzden yapma bunu kendine. Çok var bu durumu yaşayan. Kilona dikkat et, diyetine elinden geldiğince uy,bir de yürümek çok iyi geliyor.