Burcuilker1 Merhaba gebelikte nioli yağı kullanan oldumu herhangi bir sakıncası var mıdır aktara sordum yok dedi aslında enfeksiyonum yok geçirmemek adına aldım 😊
Catsofmom Burcuilker1 Nasıl kullanıldıgı hakkında bilgin var mı? Gerçekten işe yarıyor muymuş. İlk kez duydum. Benim enfeksiyonumda geçmiyor
Brn_cnn Burcuilker1 ben de akıntı ve koku için aldım bir kere duştan sonra iç camasirima damlattim iki damla ama sonra giydigimde yanma oldu ben de korktum değiştirdim iç camasirimi bir şey olur falan diye. Bilmiyorum seyreltmek mi lazım acaba bir sıkıntı olur mu bilemedim kullanmadım daha
Zmb Burcuilker1 merhaba kullanabilirsiniz bende doktoruma sordum herhangi bir problem olmaz devam edebilirsin demişti
Senemyldrm Burcuilker1 merhaba benim akıntım vardı doktorum kullanmamı önerdi çamaşırıma bir damla şeklinde..
Naressmom1644 Brn_cnn bacım damlayi damlattigin gibi iç camasirini çekersen yakar. Damlaticaksin bir dakika kadar beklet camasirinda kurusun ondan sonra çek çamaşırını. Ve damla sayısını fazla abartma o da yakar. İki üç damla yeterli oluyor
Brn_cnn Naressmom1644 beklettim tabi ki bacım. Duştan çıkınca damlattim kurulanip saçımı kurutana kadar bekledi beş dk nerdeyse ve iki damla damlatmistim bacimmmmm
Naressmom1644 Burcuilker1 evet yavrum Hamileyim şu anda da kullanıyorum. Dediğim gibi damlattigin gibi iç camasirini çekme. Öyle yaparsan yakmaz
Ayazmom_ @Burcuilker1 bende olmamak icin kullaniyorum trendyoldan aldim kubra kus’un urunu. 2 damla damlatiyorum ve Damlatir damlatmaz giyiyorum bir problem yasamadim
Senemyldrm Sahdormommy merhaba Esra ezmecinin markasını aldım gayet ise yaradı koku akıntı ti engelledi.yalnız hamilelikten dolayı olan beyaz su gibi akıntı devam ediyor dr normal dedim ona