İlk kez ovulasyon testi deniyorum adet bitimi başladım 25 temmuzda ilk kez çift çizgi tam çıktı ama ben o günü değerlendiremedim:(( 24 temmuzu değerlendirdim bugünde devam ediyor koyu çizgi bugünüde değerlendirmem lazım değilmi sizin yorumunuz nedir görseli ekleyemedim