Benim dogumum iyi gecmedi, cok zor du.
Aksam 5 gibi hafif sancılar basladi ama düzensiz akşama kadar sancılar coğaldi gece 3 de 5 dakka da bir dayanılmaz hale geldi.
Hastaneye sabah 8 de geldım belkı evde acılma yeterince olur dıye, 3 cm açılmişti tek.
Tekrar aksam 5 e kadar sancilari cektım, iğne vurdurdm PDA dıyorlar Almanya da, 3 saat rahatlatti beni sonra kan basıncım düştü tansıyonum düştü kusmaya başladım mide bulantisi sancı hersey ayni anda. Nefessiz kalıyordum sancılarla birlikte.
3 saat yine öyle cektım bulantılarla sancıyla, doğuma 9 cm ile alındım sonra. 1 saat sonra bebek doğdu oda hem yirtilmayla hem kesılmeyle. HayatImdakı en zor günü diyebılırım.
Doğumu yaklaşan hamıleler hıc korkmasan benım vücüdüm hassas we hiç doğru düzgün yürüyüş yapmadım, ılıskıye son 4 ay hiç girmedım we ha
Ya ettim, egzersız yapmadim.
Bide doğum aninda sanclarla bırlıkte doğru nefes alma çok önemlı.
Onu da beceremedim 😂😂
Ama çok şükür oğlum artık yanımda 🥺