Tugceinciuak kızımda biberon hiç kullanmadım. Sutum olursa İkincide de almayı düşünmüyorum. Bez olarak sleepy ile başlayıp molfixe dönüş yapmıştım molfix daha iyi gelmişti bana bunda da molfix kullanmak istiyorum bebeğe uyum sağlarsa.
Gereksiz olarak babynest, reflü yataği gibi bıkac ay kullanabileceği şeyleri almıyorum hiç de gerek duymadım. emzirme yastığı gibi şeylerde saçma geliyor 2yil emzirdim bir kere bile olsa mı demedim 🤷♀️