sevdenurnur Kızlar 9+2 haftalık hamileyim 4. Haftadan 8. Haftaya kadar bulantılarım vardı baya hiç bişey yıyemıyordum. 1 haftadır sıfır bulantı birden kesildi bu durum normal mı anormal mı korkuyorum kontrolume daha var bu tarz bir durumu yaşayan var mı
dudaktan_kalbe25 sevdenurnur birden kesildiyse acile git bnce bazen normal olmuyor ben gittim bisey cıkmadı sende git icin rahat etsin kalp atısını fln dinle
Ozgemetin2015 sevdenurnur gayet normal bir durum sakin olun. İlk gebeliğimde aynısı bana oldu soluğu doktorda aldm birşey mi oldu diye ama hiç bişey yoktu hersey yolundaydı bir daha da midem bulanmadı içinizi ferah tuttun 🌸
Gulnara25 sevdenurnur benim de ilk gebeliğimde 5. haftadan şiddetli bulantı ve kusmalarım başlamıştı,su bile içemiyordum. 9. haftada birden kesilince korkmuştum ama normaldi her şey. Ola bilir yani
sevdenurnur mbs44_16 Bende çok seviniyorum kesildiği için fakat tecrubesızım ilk gebelik böyle hemen mi kesilir yavaş yavaş mı kesilir bilmiyorum
mbs44_16 sevdenurnur benimde ilk gebeligim ama kesilenler birden kesildigini söylüyor icini ferah tut boşuna hastaneye gitmene gerek yok
gakkoyengee Ay ne güzel kesilmiş ben 27 hafta içindeyim hala devam bulantı kusma sorun yapma çok normal dua et hatta erken kesildiği için 🌸
Melegimm_2509 sevdenurnur ilk gebelikte benimde öyleydi çok korkuyordum ama büyük rahatlıkmış şuan ikinciye 24 haftalığım daha çok şükür birkaç haftadır düzeldim
Baharoloji sevdenurnur merhaba olabilir benim ilk gebelikte hiç bulanmadı sıfır çok rahattı ikincide tam tersi 4. Aya kadar devam etti kişiden kişiye olduğu gibi gebelikten gebeliğe de değişiyor