Kuzuletta benim hiç yoktu. Kaynanam her arayana gelinin meme ucu yok diyordu fkskldld rezildim😂 doğum öncesinde mutlaka Hindistan cevizi yağı ya da lansinoh sürmeye başla. Mutlaka ama. Doğum sonrasında bebek memeyi tutmadı ve başladı meme başı yaraları kanamaları. Sonra elektrikli makina aldık, 20şer dk sağıyor sonra oğluma tutturuyorduk. 10 gün kadar öyle gitti çok acım ve yaram vardı meme ucunda. 10 gün sonunda meme uçları çıkmaya başladı yani öyle kalıyordu. 3.5 sene oldu ve hala meme ucum var. Yani çıktı 😂 bu hamilelikte düşünmüyorum o derdi