Ada9124 Kızlar selam 21’inde beta 1715 di keseyi de Pazartesi günü gördük çok şükür. Bugün merak ettim kan tahlili yaptırdım beta 5117 çıktı bir sorun mu var anlayamadım:( bilen varsa yazabilir mi?
myangelson Ada9124 kese gorundukten sonra beta bakılmaz zaten boşa kendini strese sokmussun sağlıkla kucağına al
Ada9124 @Yazmelegi_ 2 günde 1 2 katı olmalı diye bişeyler duymuştum da içim rahatladı şuan teşekkür ederim.🌸😍
myangelson Ada9124 yani sorun mu var falan diye sormuşsun da ister istemez stres sebebi olmuştur biraz da olsa diye öyle dedim, rica ederim 😊