İkizlerim şu an küvözdeler ikiside cihazlardan ayrıldı biri doğduğundada emiyordu emme refleksini bekliyoruz dediler 3 gündür emziriyorum biraz emiyor bırakıuor sonra tekrar istemiyor emdiği zaman güçlü emiyor ama ağzında fazla tutmuyor bu meme reddi mi yoksa güçsüzlük mü?