LavinsMom bez işini bebe doğmadan almak mantıklı gelmiyor yani en azından prima stoklamayacaksanız. Ki primanın da pişik yaptığı bebekler var. Bebeğin vücudu tepki verecek mi belli değil, vermezse tamam ama verirse çöp mü olacak? Ben sleppy natural kullanığım bebeğime nasılsa aynı marka diyerek sleepy ekstra aldım bolca hem de. 2 saat için mahvoldu poposu. Aynı bezi eltime verdim onun bebeğine hiçbir şey yapmadı. Demem o ki dimyata pirince giderken eldeki bugurdan olmak da var.