Kızlar merhaba 8 haftalık hamileyim. İlk muayeneme Çam Sakura Şehir hastanesine gittim. Hastahane imkanları güzel, çalışanlar ilgili ve güler yüzlü (şimdilik). Benim için eksi yanı babayı çok uzak tutuyorlar süreçten, bu sebepten özelle devam etmeli miyim diye düşündüm. Sizlerden Küçükçekmece, Bahçelievler civarı hastane/doktor önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.🍀🍀