Ayset1234 Kızlar doona bebek arabası kullanan oldu mu aranizda onerir misiniz? Boyutundan dolayı uzun süreli olacağını sanmıyorum Ocak doğumu yazın kullanır bir sonraki yaza kadar sığmaz mı diye düşünüyorum yardımcı olabilir misiniz?
Limonluchesecake_ Ayset1234 16 ay kullandık çok memnun kaldım Tavsiye ederim kesinlikle Evde bile kurtarıcım olmuştu almadıysanız alın derim Kızım büyüdüğü için önünü göremiyor diye sıkılıyırdu öyle bıraktık bastona geçtik