Ben de arayışta idim, prima çok pahalı geldi neticede bez kullanacağı süreç uzun bir süreç diye daha uygun fiyatlı olarak molfix aldım, stokladım biraz :) . Çevremde kullanan anneler ne ile alıştırırsan öyle devam ediyorlar dediler bakalım henüz kullanmadık, inşallah sağlıkla kullanmak nasip olur