_Dilan Dün geceden beri 40 sn sürecek düzensiz sancılar çekmeye başlıyorum 39+2 yim. Bazen duruyor bazen çok kotu devam ediyor nst de çıkmıştı. Doktor sancıların hafiften başlamış dedi ama niye kesiliyor yine ara ara sancilar