Merhaba kızlar . Ayın 23 ünde adet olmam gerekiyordu ama olmadım. 24 ünde kan testi yaptırdım sonuç negatif. Ama hala adet olmadım şimdi asıl soruya gelelim. Doktorum bana hamile kalırsan geç döllenmeyle kalırsın demişti. Sizce bu olay şimdiki gecikmeyle ilişkili mi ? Çünkü pek ağrım vs yok normalde adet dönemlerim yaklaşınca ağrılarım olurdu