fatmaok 32.haftam Ağustos 15 e geliyor,seminerlerde de 35 haftalık olacağım. seminerlere de gidip izne ayrılmak istiyorum. benim çalışılabilir mi çalışamaz mi almaz lazım 32 de
Lyl343434 fatmaok 32. Haftan yaz tatiline denk geldiği için çalışabilir raporu alamazsın. zaten idari izinli sayildigimiz için rapor alınamıyor.
Balbebek012 fatmaok tam 32 de çalışamaz Alman lazım hocam çünkü yaz tatili. Tatillerde ki izin sonrasına aktarılamıyor
Baharoloji fatmaok bildiğim kadarıyla 37. Haftaya kadar çalışabiliyoruz yani 32. Haftada çalışabilir raporu alınıp idarenize verirseniz seminerlere katılırsınız 37. Den sonra isteseniz bile çalışmanıza izin verilmez
Burcu0828 Çalışabilir raporu alınca 32. Haftadan sonra 37. Haftaya kadar çalışabiliyorsunuz. 37. Haftada çalışamaz raporu alıyorsunuz ve doğum izni başlamış oluyor. Soruyu anlamadım ama umarım cevabı yazmışımdır😁
Zzz11 fatmaok 32 de çalışabilir raporu alıp seminerlerden sonraki hafta çalışamaz raporu almanız gerekiyor sanırım
Zzz11 fatmaok ama siz seminer haftası çalışmayı düşünüyorsunuz en azından o hafta için çalışabilir raporu almanız gerekir
ecem0509 fatmaok 32.haftanızda doktorunuzdan çalışabilir raporu almanız gerekiyor 37.haftaya gelince direk calısamaza dönüyor zaten çünkü limit 37.hafta. Bende öğretmenim 32.haftam 22 hazirandı yani okullar tatildi ama çalışabilir almak zorundasınız öncesinde zaten o hafta doktora gidince doktor da soruyor hangisini istediğinizi
Ayazz-A ecem0509 37 ye kadar çalıştığımız takdirde sonrasında 16 hafta ücretli izin hakkımız oluyor mu hocam
ecem0509 Ayazz-A ben seneye devam etmeyeceğim için yine de net emin olmamakla beraber oluyor diye biliyorum🥰
Gizemlibirisi fatmaok 32haftalikta doktorunuzdan çalışabilir aliyosunuz.sonra izne ayrilacaginiz zaman calisamaz raporu alacaksınız ben öyle yaptim
ecem0509 Gizemlibirisi hastane çalışamaz raporu vermedi bana zaten otomatik dönecek dediler okula sordum onlarda dogumdan sonra rapor ve işgöremez getir dediler valla bende anlamadım