Hatisss 26 dayım ben de 14. Haftadan beri oluyor o çok zayıfım karnımda yağ yok hiç doktor o yüzden sen bebeğin hareketlerini naklen izliyorsun sadece bebekler onu hep yapar daha normal kiloda olanlar 20li haftaların ortalarına doğru hisseder sen erken hissediyorsun o kadar demişti
Hala da aynı dediğiniz gibi bazen pıt pıt vuruyorum bazen okşuyorum hemen düzeliyor kaçıyor oradan popişi o dayadığı kısım karnın içinde kaslarını çalıştırmayı öğrenirken gerilme toplanma hareketini çok yaparlarmış