miray_aden Kizlar gunde 3.5-4 litreye yakin su iciyorum ozellikle hesapladim 1 haftadir 😂 Seker hastasi degilim bakildi temiz cikti 💕 Benim gibi boyle cok su icen var mi 😂 zararli da diyorlar 😂
hunilimom miray_aden ben kendimi bildim bileli çok içiyorum hamileyken de hep içerdim tabi ki fazlası zarar suyun da size yetiyor demekki
Melodimm miray_aden Ben icemiyorum malasef🤦🏻♀️16 hafta oldum bulantı bitti ama su gormeye dayanamiyorum.
pembemor25 miray_aden ya maşallah en az 2 litre içiyorum kesin bazen 2,5 ya da 3 oluyordur ama 4 hiç olmadı içemem zaten o kadar 🤣🤣
miray_aden hunilimom soguk soguk mis gibi insanin icini rahatlatiyor firsatim olsa 10 lt daha icerim galiba 😂
Mucizem24 9 haftalığım doktorum bol bol su iç dedi bende içiyorum 4 litreye yakın inşallah abartmıyorumdur😄
Nurrdmr15 feyzcvs bende öyleyim ya kalkıp içmesem aklıma bile gelmiyor çok içincede midem bulanıyor naptysam alışamadm🥺
Minikmucizelere miray_aden cunku normal zamanda bi bardagi zor iciyordum😅zayifim bide az bi sey da icsem yemek yicem yer kalmicak😂ztn istahimda kapali😐
Melodimm miray_aden Olmuyor canım.İlaci gazoz su ile içiyorum birde.Yani gazozlu suyu icmemi doktor söyledi.Madem su icemiyorsun onu iç dedi.Ama işte o bile zor artık.
Minikmucizelere Melodimm maden suyunu bende sevmem ama arada karpuzu blendirdan geciriyorum sodayla karistiriyorum oyle icebildim
miray_aden Nurrdmr15 Su sisesi al kendine bebis benim de eskiden hic aklima gelmiyodu simdi bi tane su sisesi aldim 1 litrelik surekli yanimda tutuyorum yanimda olunca daha fazla iciyorum aliskanlik kazandiriyo ee cok icince tabi karinda bi sislik tokluk hissi oluyo biraz o ayri 😂