Zaten yeteri kadar doğal beslenememek , sürekli şehir havası solumak ve elimizden telefon düşürmemekle yeterince zehirliyoruz bebişlerimizi. Boyada yaptırıp iyice zehirlemeyelim bence . Ben görüntüden baya rahatsız oluyorum ama boyatmadım. Doktorum da önermedi