Merhaba daha 1 aylık hamileydim ( şuan 35 haftalığım ) bi gece inanılmaz bi sancıyla uykumdan uyandım bagıra cagıra cıglık cıglığa beni doktora götürdüler kandı idrardı anlaşılmadı
Ertesi gün yine aynı şekilde gece acile gittik serumdu oydu buydu ı ıh yok hala ne belli değil bu arada haftasonu olduğu icin devlet hastanesine gitmek zorunda kalmıştım neyse hemen ptesi kendi doktoruma gittim alttan muayene etti beni ve sol tarafımda taşımı gördü. Hemen üroloji profesörüne yönlendirdi doktor ya stent takıcaz ya kendin düşüreceksin dedi ve ben sizce hangisi dedim ( 5mm taştı bu arada ) ben kendin düsürmen taraftarıyım hamilesin ameliyat etmek istemem düşürebilirsin dedi. Gerçekten de 10. Günde taşı düşürdüm. Limonlu günde 3 litre su, yogurt suyu ve ev icinde minik hareketler ile düşürdüm hatta görebilirmek için kavanoza cisimi yaptım afedersin gaz cıkarır gibi düşürürken poff diye bisey oldu ve taş düştü mercimek kadardı. Cok gecmis olsun bol limonlu su hareket cok önemli 🙏🏼