Kızlar bu pazar günü yola cikicaz tatil planı yaptık. Tup bebek doktoruma sormuştum bi sorun olur mu diye O da Deniz’in temiz olmasına dikkat et, başka hiçbir sorun olmaz dedi. Ben de internette 15-20 dakika durulması gerektiği yazıyor öyle mi diye sordum. O da yok öyle bisey için rahat olsun demişti Cumartesi başka doktora randevum var o gjrme derse yada 15 20 dk derse ne yapicam? Suyu çok seviyorum ve bu sene yandım deli gibi yüzmek istiyorum. Sizin doktorlar ne dedi gidişat nedir?